|
|
Plus Media - Oferta |
|
Czasopisma firmowe (Custom publishing)
Custom Publishing (CP) to publikacja tworzona na zlecenie Klienta w celach
informacyjno - marketingowych, taka jak czasopismo czy folder. Dobrze
przygotowane wydawnictwo łączy w sobie elementy reklamy i public
relations. Jest to także narzędzie pozwalające na nawiązanie i utrzymywanie
kontaktu z: np. kluczowymi klientami, personelem,
kontrahentami, będącym również elementem komunikacji wewnętrznej firmy.
Czasopisma firmowe, dostarczając informacji o produktach, usługach,
firmie lub sprawach ogólnych, mogą być też instrumentami kształtowania lojalności
klientów. Dają również możliwość wyrażenia opinii klientom, jak również
przekazują pracownikom wiedzę potrzebną do pracy. Do współtworzenia czasopism
można zaprosić także Czytelników, którzy opowiedzą o swoich pasjach i wezmą
udział w różnego rodzaju rankingach czy konkursach.
czytaj więcej... |
Public Relations |
|
Głównym celem działań public relations jest stworzenie dobrego wizerunku firmy, co przekłada się na wymierne korzyści np. w postaci Klienta, który chce mieć pewność dobrze wykonanych prac. Podnosi też świadomość społeczną, informując o poczynaniach firmy, co pomaga przeprowadzać inwestycje przy aprobacie społeczności lokalnej, która poprzez działania PR jest dobrze do nich nastawiona.
Świadomy, właściwie zaplanowany i systematycznie wdrażany zespół działań składający się na zewnętrzną formę public relations, utrwala również pozytywne skojarzenia z firmą, silniej przywiązuje dotychczasowych klientów oraz pozwala łatwiej zdobywać nowych nabywców. Otwarty i dwustronny kontakt z otoczeniem zewnętrznym to bardzo silne narzędzie w kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy.
W ramach typowych działań o charakterze PR proponujemy: |
- media relations,
- monitoring prasy,
- wydarzenia,
|
- szkolenia,
- zarządzanie sytuacją kryzysową.
czytaj więcej... |
|
|